Skocz do zawartości
BezpiecznePodroze.com.pl
Bacha34

Pomóżcie z fotelikiem

Post rekomendowany jako najlepszy

Cześć. Nie wiem czy tak mogę tu pytać, ale zaryzykuję. Potrzebuję kupić fotelik dla mojego syna. Ma on za chwilę roczek. Chciałabym fotelik na isofix, bo tak mi mówili, że najbezpieczniej. Słyszałam, że takie montowane tyłem do kierunku jazdy są lepsze, ale mąż mówi, że nie ma różnicy. Powiedzcie mi proszę co mam kupić dziecku, bo jestem w tym kompletnie zielona :S

Pierwsze primo.

Tak, to dobre miejsce aby napisać.

Drugie primo ;)

Podaj trochę więcej danych (wiek, waga, wzrost dziecka, samochód, marka, rocznik, ilość osób, itp). Roczniak to trochę za mało.

Z jakiego miasta jesteś?

Tak, tyłem jest bezpieczniej. Tak Isofix pomaga, choć pasy nie są takie straszne.

Mąż się myli - jest różnica pomiędzy modelami FWF a RWF. Zobacz np. nasz art. o fotelikach tyłem.

Co kupić? Dobry, dopasowany fotelik.

Jak wybrać? Pomożemy, lecz na przymiarki udaj się do sklepu stacjonarnego. Inaczej nie przymierzysz (do dziecka i do samochodu).

Syn ma prawie rok, waży 9.5 kg, wzrostu ma ok. 72 cm. Jeżdźę fordem smaxem. Ile osób? W sensie ile osób ma rodzina? 3 - mama, tata i syn

Jestem spod Krakowa. Ok mogę podjechać do sklepu, ale kompletnie się na tym nie znam i nie chciałabym żeby mi wcisneli bubel. 

Dla takiego cuda, to możesz wybierać z 2 kat. Modele do 18kg i do 25kg. Potem podział jest na tylko tyłem i kombinowane (czyli tyłem i przodem). Dodatkowo na pasy lub Isofix. 

Jeśli 1 dziecko i nie ma planów na kolejne, to raczej modele do 25kg - masz sporo miejsca zatem nie powinno być problemu.

Zobacz naszą tabelkę gdzie jest porównanie modeli fotelików tyłem do kierunku jazdy.

Określ co Cię interesuje (testy, montaż, kategorie, funkcje, budżet, itp) i zobaczysz modele.

Napisz co wpadło Ci w oko, to podpowiemy o modelach.

Masz swój sklep w okolicy?

Zobacz co oferują i czy mają foteliki RWF. Samochód, dziecko i jedz do sklepu. Przez sieć nie dobierzesz ;)